خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی:

وظیفه ما مسئولین آگاه‌سازی نسل آینده‌ساز از عواقب فضای مجازی است

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: امروز وظیفه ما مسئولین است که نسل آینده‌ساز را از عواقب فضای مجازی آگاه کنیم چرا که فضای مجازی بلای جامعه است و جامعه را ملتهب می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۹۵
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال جاری، ضمن محکوم کردن رژیم کودک‌کش اسرائیل اظهار کرد: در شرایط امروز که جنایات صهیونیست‌ها، به شهادت رساندن زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین است و هیچکس جلودار آنان نیست، دردی بالاتر از این نیست که کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به بحث فضای مخرب مجازی گفت: فضای مجازی یکی از برنامه‌های دشمن برای دور کردن نوجوانان و جوانان از اعتقاداتشان است که با طراحی این فضا جوانان و نوجوانان ما را از مسائل مهمی مانند نماز دور کرده‌اند و امروز وظیفه ما مسئولین است که نسل آینده‌ساز را از عواقب فضای مجازی آگاه کنیم چرا که فضای مجازی بلای جامعه است و جامعه را ملتهب می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در خصوص برگزاری انتخابات سالم بیان کرد: انتخابات باید در فضایی سالم و بدون تخریب دیگران انجام شود، اما متأسفانه رقبای انتخاباتی در پی تخریب و از بین بردن هم هستند و در این زمان یک فضای ملتهب به نام فضای مجازی هم وجود دارد که باید اداره‌ای این فضا را تحت نظارت داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید نماد نظم و انضباط باشد، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین جلسات شهرستان است که باید در آن مشکلات فرهنگی شهرستان عنوان شود، اما بحث‌های دیگری نیز به این جلسات ورود پیدا می‌کنند و از مشکلات فرهنگی دور می‌شویم، متأسفانه هم در بحث کمیت و هم در بحث کیفیت در شورای فرهنگ عمومی عقب هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات