خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

ما در عرصه دانش‌آموزی نیاز به کارهای فرهنگی داریم

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید کمیته‌های تخصصی ما فعال شود، گفت: ما در عرصه دانش آموزی نیاز به کارهای فرهنگی داریم.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۴۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: به طور قطع یکی از اقشار در راستای مطالبه‌گری و تحقق اهداف، قشر خبرنگار هستند.

وی با بیان اینکه اگر این شورا منطبق بر عملیات‌های جامعه شود و از این شورا آن مدیریت کلان اتفاق بیفتد باید کمیته‌های تخصصی ما فعال شود، ابراز کرد: این نشان می‌دهد که ما در عرصه دانش آموزی نیاز به کارهای فرهنگی داریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: ما نیازمند به طراحی الگوهایی برای دانش‌آموزان هستیم که الگوهایی جدید مطابق با این نسل طراحی کنیم، به الگوهای جدید از گفتگو نیاز داریم که تعریف کنیم و این کافی نیست؛ خواهش من این است که شورای فرهنگ عمومی نسبت به کمیته‌ها آنجا که ویژه دانش آموزان است توجه ویژه داشته باشد؛ ما نیاز به جامعه شناس و روانشناس داریم که الگوهای جدید برای ما تعریف کند و باید از کلیشه‌ها خارج شد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی انجام شده است، گفت: در این جلسه مصوب کردیم مربیانی با نگاه تربیتی در اردوگاه‌ها مستقر شوند و با آنها تعامل داشته باشیم.

شعبانی موثقی بیان کرد: دشمن برای شهریور و اوایل مهر ماه برنامه‌ریزی می‌کند؛ امیدواریم امسال این طرح‌ها جدی گرفته شود؛ بودجه‌ای که وزارت برای شورای فرهنگ عمومی وعده داده بود، ۳۰ میلیارد تومان بود که باید پیگیری شود.

* باید حامی آموزش و پرورش باشیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه ابراز کرد: آموزش و پرورش یک کار بزرگ دارد و آن سازماندهی مدارس است.

حمیدرضاحاجی بابایی با بیان اینکه همه ما باید به کمک آموزش و پرورش برویم، گفت: جلسات منجسم با همه مسئولین فرهنگی تشکیل شود و به سمت اول مهر خوبی برویم و قدمی برای آموزش و پرورش کشور در نظام تعلیم و تربیت برداریم؛ اکنون باید حامی آموزش و پرورش باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار