خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد عنوان کرد

ضرورت سرمایه گذاری مضاعف برای پرورش دانش‌آموزان و تعالی ایران اسلامی

همدان- استاندار همدان گفت: نظام استکباری، سرمایه‌گذاری کلانی برای اغفال دانش آموزان ما داشته است و برای تعالی و ساخت فردای ایران اسلامی بهتر باید سرمایه‌گذاری مضاعفی برای پرورش دانش‌آموزان داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۳۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: نظام استکباری، سرمایه‌گذاری کلانی برای اغفال دانش‌آموزان ما داشته است و برای تعالی و ساخت فردای ایران اسلامی بهتر باید سرمایه‌گذاری مضاعفی برای پرورش دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این طرح و طرح‌های مشابه باید به گونه‌ای باشد که دشمن اجازه نداشته باشد روی دانش‌آموزان ما سرمایه گذاری کند، افزود: طرح‌های فرهنگی باید فضای مناسب و غنی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان ایجاد کند.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان در راستای تأسیس و تجهیز فضاهای ورزشی استان گفت: با توجه به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، استخرهای مختلفی افتتاح شد و برخی نیز در شرف انجام هستند که جزء تفریحات سالم برای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی مانند زمین چمن، سالن‌های ورزشی و استخرها اختصاص یافته است، گفت: در بحث تامین اعتبار، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی حمایت خاص خود را خواهند کرد و ۶۵۰ میلیون تومان باید تامین شود و از مجموعه‌های فرهنگی از این بابت تشکر می‌کنیم.

* ثبت جهانی هگمتانه در شهریور ماه امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: هر چقدر به اجلاسیه کنگره شهدای استان نزدیک می‌شویم برنامه‌هایی به همین منظور شروع می‌شود.

مسعود ویژه با بیان اینکه مقدمات برنامه «فصل شیدایی» در حال آماده سازی است و از ۲۰ مرداد شاهد اجرای این برنامه با حضور مردم هستیم، افزود: امسال ثبت جهانی هگمتانه را داریم؛ در اوایل شهریور ماه ثبت جهانی صورت می‌گیرد که برکات فراوانی برای استان دارد.

وی با اشاره به اینکه هفته بوعلی سینا قرار است در استان شکل گیرد، گفت: قرار است برنامه‌هایی با آغاز این هفته و ثبت جهانی هگمتانه انجام شود و اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات