خبرهای داغ:
کارشناس و تحلیلگر مسائل جبهه مقاومت گفت:رژیم صهیونیستی از ابتدا براساس قدرت نظامی، ترور، قتل و سرکوب شکل گرفته است و ارتش در این رژیم جایگاهی بعنوان یک نهاد دفاع کننده ندارد، بلکه اصل این رژیم است.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۶۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، مسعود اسداللهی در همایش جهاد تبیین با محوریت عملیات طوفان الاقصی به میزبانی فرمانداری گرمسار اظهار داشت:رژیم صهیونیستی از ابتدا براساس قدرت نظامی، ترور، قتل و سرکوب شکل گرفته است و ارتش در این رژیم جایگاهی بعنوان یک نهاد دفاع کننده ندارد، بلکه اصل این رژیم است.
وی با بیان اینکه اصل رژیم صهیونیستی، عمود خیمه و کل ماهیت آن پیرامون ارتش شکل گرفته است، افزود: این موضوع برای خیلی‌ها مفهوم نیست، چون در هیچ جای دنیا چینین چیزی وجود ندارد.
دین کارشناس و تحلیلگر جبهه مقاومت با بیان اینکه  در بین کارشناسان مسائل رژیم صهیونیستی معروف است که میگویند همه دولت‌ها ارتش دارند، اما اسرائیل ارتشی است که دولت دارد، تصریح کرد:ارتش اسرائیل تبدیل شده بود به ارتشی شکست‌ناپذیر که هیچ نیرویی در کل منطقه غرب آسیا وجود نداشت که بتواند این رژیم را شکست و حتی داخل این رژیم را مورد هدف قرار دهد.

وی گفت: جنگ‌ها برای آن‌ها همیشه در خارج از خاک سرزمین‌های اشغالی فلسطین شکل می‌گرفت و همواره این دشمنان رژیم بودند که غافلگیر میشدند و شکست سنگینی را تحمل میکردند.
اسداللهی با اشاره به اینکه در عملیات طوفان الاقصی این اسطوره شکست و ارتش رژیم صهیونیستی غافلگیر شد که یک شکست اطلاعاتی و حفاظتی آشکار و بی‌سابقه برای آن‌ها است، افزود: رژیم اسرائیل یک رژیم توسعه طلب است و اسرائیل جزو معدود کشور‌هایی است که قانون اساسی ندارد.
وی با اشاره به راهبرد‌های اسرائیل در طرح اشغال فلسطین بیان کرد: برای حفظ امنیت ملی اسرائیل باید کشور‌های بزرگ اسلامی مثل ترکیه، ایران، عراق، سوریه، مصر سودان و عربستان باید تجزیه و تبدیل به کشور‌های کوچک شوند.

این کارشناس سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: بر این اساس کشور‌هایی که مساحت کم و جمعیت کمی دارند قادر به دفاع از امنیت ملی خودشان نیستند و در طول مدت کوتاهی قابل تجاوز و اشغال خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه این الگوی اسرائیلی‌ها است، یادآور شد: این الگوی تجزیه طلبی بسیار خطرناک است و مبتنی بر جنگ‌های بی پایان و خون ریزی‌های متعدد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار