دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی خواف گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۰۸
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، فرزاد زنگنه اظهار کرد: این بنیاد از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در این شهرستان پرداخت کرده است.

 وی افزود: همچنین در این مدت ۲۶ طرح دیگر را نیز در بخش‌های عمرانی، آب‌رسانی، کشاورزی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در شهرستان اجرا کرده است.

 زنگنه ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان و کمک‌های بلاعوض نقدی و غیرنقدی را از جمله اقدامات محرومیت‌زدایی این بنیاد در شهرستان خواف برشمرد و توضیح داد: در این راستا افزون بر ۵۰ میلیارد ریال برای تأمین بسته تحصیلی و معیشتی و لباس برای محرومان این شهرستان تخصیص‌یافته و روند توزیع آنها آغاز شده است.

 دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی خواف بیان کرد: تأمین و تحویل یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان باارزش ۳۵ میلیارد ریال و تأمین هزار و ۸۸۵ مترمربع فرش برای مساجد شهرستان خواف از دیگر اقدامات بنیاد علوی این شهرستان از ابتدای امسال به شمار می‌رود.

 بنیاد علوی تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند. فعالیت این بنیاد تا سال ۱۳۸۴ بیشتر در حوزه املاک و مستغلات بود و هم‌زمان با تغییر مدیریت در آن سال به‌عنوان بازوی بنیاد مستضعفان، فعالیت خود را در امور خیریه و عام‌المنفعه آغاز کرد.

 این فعالیت از آن زمان تاکنون در حوزه‌های سلامت، توزیع البسه رایگان، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان محروم، اعطای وام به دانشجویان محروم مستعد و سایر خدمات حمایتی و عام‌المنفعه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار