فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین گفت: حوادث امروز غزه برای ملت ایران، یادآور خاطرات تلخ روزهای محاصره خرمشهر و رزمندگان گردان حنظله در کانال کمیل است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۶۶
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر در مراسم یادواره ۳۰ شهید دفاع مقدس شهرستان که در مسجد جامع شهر نقاب برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این همان تحقق فرمایش امام امت است که فرمودند، ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم .

 وی افزود: این روزها مردم مظلوم غزه در مقابل چشمان همه حامیان دروغین حقوق بشر تکه‌تکه می‌شوند و خون مطهر آنان مظلومانه بر زمین ریخته می‌شود.

 فروزان مهر ادامه داد: مردم غزه در کنار این مظلومیت‌ها با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود پوزه رژیم کودک کش اسرائیل را به خاک مالیدند و چنان ضربه‌ای بر پیکره فروریختنی این رژیم فرود آوردند که برای همیشه سرنوشت او نابودی و فنا خواهد شد.

 وی با اشاره به حمایت‌های جبهه استکبار از اسرائیل مطرح کرد: مستکبرین عالم سراسیمه خود را به سرزمین‌های اشغالی رساندند تا این مرده در حال احتضار را تنفس مصنوعی بدهند شاید بتوانند حیات ننگین او را طولانی‌تر کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین اذعان داشت: حوادث امروز غزه برای ملت ایران، رزمندگان و ایثارگران صحنه‌های آشناست، محاصره امروز غزه یادآور محاصره خرمشهر و رزمندگان گردان حنظله در کانال کمیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار