خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار با تاکید بر اینکه جنایات آمریکا بر کسی پوشیده نیست، گفت: این شیطان بزرگ خود را اولین مدافع حقوق بشر در دنیا می‌داند.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۱۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در تجمع بزرگ ۱۳ آبان اظهار داشت: در این روز رژیم پهلوی ۵۶ دانش آموز مظلوم و بی گناه را به گلوله بست و صد‌ها دانش آموز در این واقعه مجروح شدند.
وی با بیان اینکه آمریکای مدافع حقوق بشر و سلبریتی‌های مدافع حقوق بشر چیزی از کشتار‌های رژیم پهلوی و رژیم منحوس صهیونیست نگفتند، تصریح کرد: برخی از سلبریتی‌های خائن در زمین دشمن بازی کردند و بر عکس اقدامات و جنایات دشمنان این مرز و بوم را تطهیر کردند.
امام جمعه گرمسار افزود: در این روز ملی دو واقعه دیگر در کتاب تاریخ ایران اسلامی ثبت شده که مهم‌ترین آن تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است.
وی با تاکید بر اینکه این اتفاق بزرگتر از انقلاب اول مردم ایران بود، خاطر نشان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا در ایران تعطیل شد و با خفت از کشور خارج شدند.
آرامی با بیان اینکه آمریکا خودش را در دنیا اولین مدافع حقوق بشر می‌داند و فریاد دموکراسی حقوق بشر آمریکایی گوش دنیا را کر کرده است، یادآور شد: این در حالی است که جنایت‌های متعدد این شیطان بزرگ بر هیچ کس پوشیده نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار