خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج خوزستان؛

با توجه به شرایط جامعه امروز بیش از همیشه نیاز به روشنگری است

یک نماینده مجلس گفت: شرایط کنونی جامعه و به راه انداختن جنگ شناختی باعث شده مردم این روز‌ها بیش از همیشه نیازمند روشنگری باشند.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۶۰
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

زهره الهیان نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی، سیاست خارجه و کمیته حقوق بشر در دوره توانمندسازی مبلغین بسیجی طلاب کشوری راهیان نور با اشاره به جنگ رژیم اسراییل علیه غزه گفت: پس از آنکه حزب الله اعلام کرد وارد جنگ در دفاع از مردم غزه خواهد شد، اسراییل مدعی شد که چنین و چنان خواهد کرد و این نشان دهنده ترس است.

او افزود: اگر اکنون اسراییلی ها چنین مستأصل شده اند، ناشی از ورود یکی از گروه های مقاومت است و هنوز سایر گروه های مقاومت از جمله حشدالشعبی انصارلله و حزب الله وارد نشدند و ایران نیز طبق فرمایش فرمانده کل قوا در این جنگ حضوری نداشته است و این در حالی است که غرب با تمام توان برای بقای رژیم اسراییل در برابر شاخه نظامی حماس به میدان آمد.

الهیان بیان کرد: این اقتدار نظامی ایران است که باید آن را برای مردم تبیین کرد و شرایط جامعه نیز بسیار نیاز دارد به این دست روشنگری ها؛ به ویژه اکنون که جنگ‌شناختی در جامعه ما در حال وقوع است و اگر دشمن نمی‌توانند هماوردی با ما در زمینه نظامی داشته باشد در زمینه جنگ نرم و شناختی ورود کرده است.

او با بیان اینکه آمریکا اطراف ما را پر از پایگاه نظامی کرده یادآور شد: اما جسارت حمله ندارد و این موضوع به دلیل اقتدار نظامی است که برای ما فراهم شده است.

الهیان به جنگ حقوق بشری تمام عیاری اشاره کرد که از سوی غرب علیه ایران به راه افتاده که پس از اغتشاشات ۱۴۰۱ شدت یافته و موجب اخراج ایران از کمیسیون حقوق زنان شد.

او بیان کرد: در اغتشاشات ۱۴۰۱ دشمن به دنبال تجزیه کشور و ایجاد جنگ داخلی بود که ۵۰ سرویس اطلاعاتی هم در آن همکاری داشتند و تمام حیثیت رسانه ای را به صحنه آوردند، سپس یک جنگ حقوق بشری را بر علیه ما که خود قربانی این آشوب ها بودیم به راه انداختند و با صرف میلیون ها دلار بودجه و به کار گیری خبره ترین کارشناسان د پی محکوم کردن ما در بعد حقوق زنان بودند.

الهیان ادامه داد که تا همین پارسال آنها به دنبال نابودی کل کشور ما بودند اما اکنون باید بحران ایجاد شده در تل‌آویو را رفع کنند، حتی حالا بسیاری از سازمان های حقوق بشری که حامی استکبار بودند در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه موضع گیری می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار