خبرهای داغ:
فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر در دوره توانمندسازی مبلغین بسیجی طلاب کشوری راهیان نور :

اروند منطقه ویژه شهیدان است/ طلاب ویژگی های دفاع مقدس را تبیین کنند

سردار هاشمی با اشاره به اینکه اروند مهد شهداست گفت؛ تمام آنچه اکنون ما در منطقه می‌بینیم که حماس دشمن را غافلگیر می‌کند همه ریشه در ۸ سال دفاع مقدس دارد و از همین رو لازم است مبلغان و طلاب این ویژگی‌های دفاع مقدس را برای جوانان تبیین نمایند.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۰۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

سردار هاشمی فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر در دوره توانمندسازی مبلغین بسیجی طلاب کشوری راهیان نور که امروز برگزار شد گفت: امروز این برنامه در منطقه‌ای برگزار می‌شود که شهدا در آن نفس کشیدند، نماز خواندند و روی زمین افتادند.

 

او افزود: از همین منطقه مهم بود که ما به شهر‌های عراق نفوذ کردیم، بخشی از سرزمین‌ها را تصرف کردیم و معادلات جنگ را بر هم زدیم.

 

سردار هاشمی بیان کرد: رودخانه اروند یکی از تندترین جریان‌های آبی را در منطقه دارد که اگرچه ظاهر آرامی دارد، اما زیر آن غوغا بوده و عبور از آن بسیار دشوار است، اما غواصان مومن با روحیه انقلابی و نیروی قدرتمند ایمان پس از ماه‌ها اقدامات لجستیکی از این رودخانه عبور کردند.

 

او اظهار داشت: تمام آنچه اکنون ما در منطقه می‌بینیم که حماس دشمن را غافلگیر می‌کند همه ریشه در ۸ سال دفاع مقدس دارد و از همین رو لازم است مبلغان و طلاب این ویژگی‌های دفاع مقدس را برای جوانان تبیین نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار