خبرهای داغ:

برگزاری مراسم عطر افشانی مزارشهدای دانش آموزهندیجان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه هندیجان از برگزاری مراسم معنوی غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای دانش آموز شهرستان هندیجان در هفته بسیج دانش آموزی خبرداد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۹۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

ستوان دوم پاسدار عیسی شنبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده به همین منظور، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای دانش آموز شهرستان هندیجان با شکوه ویژه ایی همراه با سخنرانی و توزیع گل برگزار شد.

وی افزود: دراین مراسم معنوی، تعدادی از مسئولان، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش، مدیران و دانش آموزان مدارس و شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه شهرستان هندیجان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر حضوری قابل به تحسین داشتند.

ستوان دوم پاسدار شنبدی با تاکید بر ادامه راه شهدا عنوان نمود: از عمده فعالیت‌های تاثیر گذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همین مراسمات معنوی غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و یادواره‌های شهدا، سکوی روایتگری و آشنایی با آثار مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردو‌های راهیان نور است که با برنامه ریزی انجام می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار