خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) از سازمان بسیج جامعه پزشکی و بسیج اساتید

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) و هیئت همراه از سازمان بسیج جامعه پزشکی و بسیج اساتید سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۵۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

در این دیدار‌ها ابتدا دکتر عبدالرضاجانگران نژاد مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن تشکر از حضور سردار شاهوار پور و هیئت همراه، گزارش مبسوطی ازفعالیت‌ها و خدمات ارائه شده این سازمان به مناطق محروم و کم برخوردار ارائه داد و سپس دکتر حیدری مسئول بسیج اساتید هم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سازمان بسیج اساتید بیان نمود.

در ادامه سردار شاهوارپور در خصوص ارائه خدمات دهی بیشتر و شایسته‌تر به بسیجیان از سوی بیمارستان‌ها و همچنین برگزاری یاواره شهدای پزشکی در راستای کنگره شهدای ۲۴ هزار شهید دفاع مقدس تاکید کرد.

او در این دیدار با مسئول و کارکنان بسیج اساتید، نقش محوری دانشگاه‌ها و اساتید بسیجی در ارائه راهکار‌های حل مسائل استان با رویکرد جهادی را یادآور شد.

سردار شاهوار پور بیان کرد: اهتمام جامعه دانشگاهی در جهاد تبیین و روشنگری به عنوان نخبگانی که مرجعیت علمی و اجتماعی دارند و تشکیل کارگروه‌های تخصصی مسئله محور متشکل از اساتید جهادی و دغدغه‌مند و بهره مندی از ظرفیت همه اساتید نخبه و تاثیر گذار اعم از بسیجی و غیر بسیجی در راستای حل معضلات اقتصادی و اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

او همچنین بر تلاش و کوشش در اسلامی کردن دانشگاه‌ها و آماده سازی اذهان دانشجو‌ها و ارائه تحقیق و پایان نامه‌ها توسط اساتید با موضوع شهدا به دانشجو‌ها به منظور استقبال از دومین کنگره بزرگ شهدای استان خوزستان و تقویت هیات اندیشه ورز اساتید و احصاء بانک مسائل استان جهت یافتن راهکار‌ها تاکید و از مسئولین و کارکنان هر ۲ سازمان به جهت ارائه خدمات شایسته به مردم هادی و دغدغه‌مند تشکر کرد.

سردار شاهوار پور اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت همه اساتید نخبه و تاثیر گذار اعم از بسیجی و غیر بسیجی در راستای حل معضلات اقتصادی و اجتماعی و پرتلاش و کوشش در اسلامی کردن دانشگاه‌ها و آماده سازی اذهان دانشجو‌ها و ارائه تحقیق و پایان نامه‌ها توسط اساتید با موضوع شهدا به دانشجو‌ها به منظور استقبال از دومین کنگره بزرگ شهدای استان خوزستان و تقویت هیات اندیشه ورز اساتید و احصاء بانک مسائل استان جهت یافتن راهکار‌ها بسیار مهم است.

او در پایان از مسئولین و کارکنان هر ۲ سازمان به جهت ارائه خدمات شایسته به مردم نیازمند و دانشگاه‌ها تقدیر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار