خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان:

روحیه جهادی از مولفه‌های مهم استقامت است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان؛روحیه جهادی و جهادگری از مولفه‌های مهم استقامت است که جهادگری در معنای عام مواضعی است که یک نیروی انقلابی برای پیش برد اهداف انقلابی برای حل مشکلات کشور و حل محرومیت ها و کمک به مردم در اقصی نقاط کشور باید دنبال کند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۵۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت استان خوزستان که در سالن مجتمع فجر برگزار شد، گفت: استقامت و ایستادگی یکی از مولفه‌های برجسته شهیدان است و آنها به ما این درس مهم را می آموزند.

 

او افزود: اگر ما امروز از آنها یاد می‌کنیم بر اساس آموزه های قرآنی است که خداوند در این کتاب آسمانی می فرماید: «اگر استقامت کنید ملائکه به کمک شما خواهند آمد و شما را از سختی های پیش رو نجات خواهند داد.»

 

سردار شاهوار پور بیان کرد: روحیه جهادی و جهادگری از مولفه‌های مهم استقامت است که جهادگری در معنای عام مواضعی است که یک نیروی انقلابی برای پیش برد اهداف انقلابی برای حل مشکلات کشور و حل محرومیت ها و کمک به مردم در اقصی نقاط کشور باید دنبال کند.

 

او بیان کرد: اگر موضوع دفاع از کشور باشد به عنوان یک رزمنده وارد می‌شود و اگر برای دفاع از حرم باشد همچون مشت آهنینی مقاومت می کند و تکفیری های خود فروخته را به نابودی و نیستی می‌رساند و اگر جهاد برای نجات مردم از بلایای طبیعی و غیر طبیعی یا شیوع ویروس کرونا باشد باید جهادی به عنوان یک نیروی مخلص ایثارگر وارد عرصه شود و مردم را از مصیبت و بلا حفظ کند.

 

سردار شاهوار پور یادآور شد که در دوران شیوع ویروس کرونا برخی افراد حاضر نبودند در کنار خانواده خود حاضر شوند اما جهادگران درمانی با تمام وجود از جان خود برای دیگران مایه گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار