مسئول بسیج دانش‌آموزی بردسکن اجرای برنامه‌های هفته دانش‌آموزی را با هدف تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه‌های پیشروی انقلاب اسلامی با رویکرد نشاط‌ افزایی، امیدآفرینی و استکبارستیزی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۱۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سید مصطفی باقرپور در جلسه کمیته  پشتیبانی بسیج در آموزش‌وپرورش بردسکن اظهار کرد: نشاط‌افزایی، امیدآفرینی و استکبارستیزی شعار برگزیده برای هفته بسیج امسال است و بیش از ۵۰ عنوان برنامه در شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه‌های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد نشاط‌افزایی، امیدآفرینی و استکبارستیزی عنوان کرد و توضیح داد: برنامه‌های این هفته نیز در شهرستان با رویکرد نوجوان ایرانی، بسیج دانش‌آموزی استکبارستیزی و شهدای دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

باقرپور دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهید محمدحسین فهمیده، برنامه هم‌کلاسی آسمانی گرامی شهدای دانش‌آموز، حضور دانش‌آموزان در نمازجمعه و حضور گسترده دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بردسکن اعلام کرد.

وی باتوجه‌به فعالیت واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس خواستار برنامه‌های خلاقانه در مدارس شد و از مدیران مدارس خواست در برگزاری کار‌های تربیتی و فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

در این نشست هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را برای هرچه بهتر برگزارکردن برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کردند.

خبرنگار/علی نوری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار