جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید به حفظ وحدت و انسجام ملل اسلامی گفت: امروز تدابیر و افکار امامین انقلاب در آن طرف مرزها خیمه افکنده و فلسطینیان دریافتند که می‌توانند با عملیاتی نظیر طوفان الاقصی ضربه مهلکی را به صهیونیست‌ها وارد کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۸۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، سردار علی‌اکبر افراسیابی، در آیین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه بسیج این شهرستانف اظهار کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر آنقدر امیدوار بودند که در سال ۱۴۰۱ دیگر ۲۲ بهمنی نخواهیم داشت، اما بازهم محاسبات دشمن اشتباه بود و در ۲۲ بهمن بیشترین حضور مردم را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امروز افکار و تدابیر امامین انقلاب اسلامی دنیا را فراگرفته، افزود: در هرکجای دنیا که امروز نگاه می‌کنیم افکار و اندیشه‌های امامین انقلاب است که نه تنها ملت ایران را سرافراز بلکه دیگر ملت ها را به خروش وا داشته‌ است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: امروز تدابیر و افکار امامین انقلاب در مرزهای فلسطین اشغالی خیمه زده و فلسطینیان دریافتند که می‌توانند دست قدرتمندی بر سینه دشمن بزنند.

وی تاکید کرد: این مردم و جوانان فلسطینی بودند که عملیات طوفان الاقصی را رقم زدند و ضربه بزرگی را به صهیونیست‌ها وارد کردند.

افراسیابی گفت: یک هفته است هر روز اعلام می‌کنند حمله زمینی می‌کنیم اما توان و جرٱت این اقدام را ندارند، صهیونیست‌ها از شدت ناراحتی و ضربه‌ای که خوردند ناچار به بمباران مردم و زنان و کودکان بی‌دفاع شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: دشمن در اتاق عملیات خود به دنبال ضربه به وحدت و امنیت ملی کشور است، ماملت امام حسینیم و در این ملت وحدت شکنی، خودبینی و تشکیک و دو دلی نیست و همه یکرنگی و انسجام است.

تمام فعالیت‌های بسیج باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی‌شود

 فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه در این آیین گفت: پاسداری یک رسالت و افتخار است و بر همین اساس تمام فعالیت‌های بسیج باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی‌شود.

سرهنگ احمد ناصری موحد، تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کرد تا در حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.

وی افزود: مشکل ما در کشور فقط ضد انقلاب است و کسی که مقابل انقلاب باایستد با قدرت مقابلش می‌ایستیم.

دغدغه اصلی سپاه و بسیج حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی است

 امام جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: سپاه و بسیج هر کجا ارزشی از انقلاب اسلامی به خطر بیفتد، در آنجا به بهترین شکل ممکن حضور دارد و نتیجه آن هم بسیار ارزشمند و امیدوار کننده است.

حجت الاسلام سید محمد معلمی افزود: نیروی مقدس سپاه و بسیج همه انرژی و وظیفه خود را صرف حفظ ارزش های انقلاب اسلامی می‌کند.

وی گفت: امروز فعالیت بسیج همانند قلب پاک یک بدن است که برای کشور می تپد و الگویی که امام راحل با عنوان ارتش ۲۰ میلیونی ارایه کرد به مثابه میوه‌ای شیرین بود و این میوه آنقدر شیرین بود که دیگر کشورهای مسلمان زیر سلطه مستکبران عالم از این درخت تنومند الگو گرفتند و حشدالشعبی‌ها، انصارالله، حزب‌الله، فاطمیون، زینبیون و... شکل گرفتند.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی و سیستم اطلاعاتی و امنیتی سپاه و بسیج زبان زد عام و خاص شده‌است.

وی با بیان اینکه اگر دیده بانی قوی سپاه و بسیج در کشور نباشد امروز شاهد این امنیت نبودیم، گفت: نیروهای سپاه و بسیج همیشه آماده برای خدمت به مردم هستند و اگر کام مردم از امنیت شیرین است به برکت فرزندان سپاه و بسیج است که دشمن حتی فکر حمله نطامی به کشور را هم در سر نمی‌پروراند.

جهاد تبیین با محوریت مشارکت حداکثری

فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: قصد دخالت در انتخابات را نداریم و رسالت اصلی سپاه و بسیج در قالب جهاد تبیین و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

سرهنگ علی یعقوبیان افزود: برگزاری کنگره ۱۱۰۶ شهید منطقه تربت حیدریه رسالت همه اقشار مختلف است چرا که امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت‌های این عزیزان است.

یعقوبیان گفت: فعالیت‌های خوب و مثمر ثمر گذشته را همچنان ادامه‌ خواهیم داد.

در پایان این آیین با تجلیل از زحمات سه و سال و اندی سرهنگ احمد ناصری موحد، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان به عنوان فرمانده جدیده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار