خبرهای داغ:
شاهرود_مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود گفت: تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی ذیل بسیج سازندگی بستر‌های لازم را برای نقش آفرینی مردم در حوزه اقتصاد و کمک به اقتصاد درون زا فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۱۱
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

الگوی حرکتی بسیج در اقتصاد مقاومتی مبتنی بر نقش آفرین مردم استمهیار یونس آبادی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به گشایش بازارچه اقتصاد مقاومتی به همت گروه جهادی در شهر شاهرود گفت: تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی ذیل بسیج سازندگی بستر‌های لازم را برای نقش آفرینی مردم در حوزه اقتصاد و کمک به اقتصاد درون زا فراهم می‌کند و این مساله نقطه اصلی مأموریت بسیج سازندگی در بحث قرارگاه اقتصاد مقاومتی است.
او افزود: این بازارچه اقتصاد مقاومتی در شهر شاهرود به همت گروه جهادی پایگاه مطهره حوزه بسیج حضرت صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود ایجاد و مشغول فعالیت می‌باشد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از مشاغل خرد خانگی در راستای محرومیت زدایی افزود: در این بازارچه بیش از ۱۵ غرفه برای عرضه و فروش محصولات بانوان ایجاد شده است.
او افزود: هدف از برپایی این بازارچه معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌بخشی در راستای تولیدات محلی و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار