خبرهای داغ:
همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره های متنوع به همت هیئت ورزش های همگانی در مدارس شهرستان با استقبال خوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۷۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره ورزشی در مدرسه غیرانتفاعی دخترانه بهارستان در سرخه به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در حاشیه این جشنواره ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این جشنواره ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف ترغیب کودکان و نونهالان به ورزش و اهمیت آن در سلامتی با حضور ۸۰ دانش آموز در سالن ورزشی انقلاب شهرستان سرخه برگزار شد.

او افزود: در این جشنواره کودکان پس از ورزش و نرمش صبحگاهی به اجرای حرکات نمایشی کونگ فو، تکواندو، ژیمناستیک و بدمینتون پرداختند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان ادامه داد: همچنین به همین مناسبت جشنواره ورزشی در مدرسه دخترانه ۱۵خرداد در مقطع متوسطه اول با حضور ۱۴۰ دانش اموز و با اجرای حرکات طناب زنی سرعتی، بازی با حلقه و حرکات نمایشی هدفگیری با فریزبی انجام شد.

صفا بیان داشت: ویژه برنامه نرمش و ورزش در مدرسه دخترانه حضرت معصومه (س) در مقطع ابتدایی همراه با نرمش و ورزش صبحگاهی در جمع 130 دانش آموز برگزار شد.

او اضافه کرد: اجرای ویژه برنامه های ورزشی در مدرسه پسرانه مقداد در مقطع ابتدایی با حضور ۱۷۰ دانش آموز از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی یادآور شد: همچنین مینی فوتبال دانش آموزان مدارس پسرانه شهید امامی، مقداد و شایستگان با حضور ۶ تیم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برپا شد.

لازم به ذکر است به همین مناسبت از سعیدی از بانوان پیشکسوت رشته والیبال و فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی با حضور ادهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در مدرسه ۱۵ خرداد تجلیل شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار