خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی استان گفت: در هفت ماهه امسال بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده که این نشان از عزم جدی در برخورد با قاچاق کالا و ارز است.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۲۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کشف ۵ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در هفت ماهبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار جلیل موقوفه ئی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح فتح ۴ که به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد با اشاره به وحدت بین دستگاه‌های شاهرود و اعضای شورای تامین این شهرستان گفت: کشفیات ۹ موفقیت‌های موجود در شاهرود، دستاورد همدلی و همکاری همه ارکان‌های امنیت ساز از جمله بسیج، دستگاه قضا، رسانه‌ها و از همه مهم‌تر خود مردم است.
او ضمن بیان اینکه سلسله طرح‌های مختلفی برنامه ریزی شده که فتح یکی از آن‌ها است، افزود: این طرح برای سـرابـسر شهرستان‌ها در دست اجرا قرار دارد.
سردار موقوفه ئی اضافه کرد: به هیچ عنوان نمی‌پذیریم هیچ مجرم و اراذل و اوباشی در استان سمنان عرض اندام کند و مجرمان به هر نقطه از کشور هم که بروند، زمین گیر و دستگیر خواهند شد و یکی از اهداف مهم اجرای طرح فتح نیز همین برقراری آرامش و امنیت در محلات شهر‌های استان است
او با بیان اینکه در ۷ ماهه اول سال جاری نزدیک به ۱۷۶ نفر از اراذل و اوباش در سطح استان تحت نظر قرار گرفتند گفت: در این مدت برای بیش از ۷۵ نفر از آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.
اعتراف سارقان به ۲۵ فقره سرقت
او با اشاره به دستگیری مجرمان سایبری استان سمنان در یکی استان‌های شرقی کشور اشرافیت اطلاعاتی پلیس را بی نظیر دانست و برخی از دستاورد‌های فرماندهی انتظامی استان در هفت ماهه امسال را تشریح کرد و گفت: در این مدت آمار وقوع سرقت در استان چهار درصد کاهش یافته و میزان کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.
موقوفه ئی در ادامه تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی خادمان ملت در فرماندهی انتظامی استان باند حرفه‌ای سارقان موتور سیکلت در شهرستان متلاشی شد که تا این لحظه به ۲۵ مورد سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.
کشف دو تن و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر
این مقام ارشد انتظامی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور ۳۷ باند فروش عمده و خرده شناسایی و زمین گیر شدند، افزود: بالغ بر دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ضبط شده است.
سردار موقوفه ئی به موفقیت‌های پلیس استان سمنان در کشف پرونده‌های حوزه سایبری اشاره کرد و افزود: کارشناسان مجرب پلیس فتا استان در مدت اعلام شده بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های جرایم در این حوزه را کشف کرده اند.
او ضمن بیان اینکه در کنترل راه‌ها و کاهش تصادفات ۱۷ درصد تصادفات فوتی کاهش یافته است تصریح کرد: همه تلاش‌ها در حوزه راه‌ها بر این مـوال است که آمار تلفات جانی کاهش یابد
عزم جدی پلیس در برخورد با جرایم اقتصادی
فرمانده انتظامی استان به موفقیت‌های پلیس در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه امسال بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است که این نشان از عزم جدی و همت بلند پلیس استان در برخورد با قاچاق کالا و ارز است
ارشد‌ترین مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در بحث زمین خواری نیز مجموع پرونده‌های کشف شده از سوی پلیس بیش از ۴٠٠ میلیارد ریال ارزش داشته است
فرمانده انتظامی اسان ستان با بیان اینکه افتخار پلیس، خدمت به مردم فهیم و شریف این استان است تصریح کرد: همه ما فرزندان ملت در لباس مقدس پلیس هم قسم شدیم تا ارمغان آورنده آرامش برای مردم و کابوسی برای مجرمان باشیم و همکاران من در سطح استان مخلصانه و مجاهدانه آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار