خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح امنیت جامعه محور و پاتوق‌های آلوده به جرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ نفر معتاد، سارق، تبعه بیگانه و اوباش دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۲۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح امنیت جامعه محور و جمع آوری پاتوق‌های الوده به جرم ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همراه کلانتری ۱۱ آزادی و ۱۲ بسیج شهرستان در آغاز این عملیات دست به کار شدند.
او گفت: این طرح با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و هم افزایی و هم پوشانی سایر رده‌های تخصصی در فرماندهی انتظامی شهرستان، اجرا و طی ۲ ساعت ۱۵ نفر اعم از توزیع کننده مواد مخدر سارق اوباش معتاد متجاهر و اتباع بیگانه شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیری مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی و یک قبضه سلاح سرد به همراه ۸ عدد فشنگ اسلحه شکاری کشف شده است اضافه کرد در نهایت متهمان که یک نفر از آنان زن، ۷نفر اتباع بیگانه فاقد مجوز و ۷ نفر هم دایر کننده پاتوق‌های آلوده به فساد بودند به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شهرستان شدند.
شائینی از پلمپ ۳ واحد صنفی بدون مجوز در این طرح خبر داد و در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون اجازه جولان و گردن کشی را به هنجارشکنان نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار