رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربت‌جام گفت: جوانان نخبه مهارتی این شهرستان در اردوی آماده‌سازی مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در سه رشته طراحی دوخت، آجرچینی و کاشی‌کاری دیوار و کف شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۸۷
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، مهدی نیک‌بخت کاخکی اظهار کرد: سه نفر از جوانان این شهرستان به‌عنوان نماینده استان خراسان رضوی در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت در اردوی آماده‌سازی این دور از مسابقات در مشهد مقدس حضور دارند .

 وی افزود: فاطمه توکلی در رشته طراحی دوخت، عمران دوستی در رشته آجرچینی و احمد دوستی در رشته کاشی‌کاری دیوار و کف به‌عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور دارند.

 نیک‌بخت کاخکی بیان کرد: این مسابقات ویژه افراد زیر ۲۱ سال به‌عنوان معتبرترین مسابقات مهارتی کشور در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی برگزار می‌شود که منتخبین کشوری این مسابقات به اردوی آماده‌سازی مرحله جهانی که در سال ۲۰۲۴ در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.

 وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار تربت‌جام، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس اتحادیه صنفی پوشاک شهرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این جوانان بتوانند با کسب مقام برتر این دوره از مسابقات علاوه بر افتخارآفرینی برای استان و شهرستان، الگوی مناسبی برای جوانان منطقه در دیگر رشته‌های مهارتی باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار