خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از اجرای طرح «چهل چراغ ٣» با هدف افزایش مشارکت و حضور نونهالان و نوجوانان در مسجد و برنامه های آن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۸۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کلاس عقیدتی ویژه نوجوانان و جوانان بسیجی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج و عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره آموزشی عقیدتی با هدف روشنگری بسیجیان به صورت هفتگی و با محوریت مختلف، با استقبال خوبی برگزار می شود.

او افزود: همچنین به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، ویژه برنامه جشن میلاد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسانی با مداحی مداحان اهل بیت (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار و به سه نفر از نونهالان و نوجوانان جوایزی اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: همچنین طرح «چهل چراغ ٣»، (سربازان امام زمان (عج)) در راستای میزان حضور در نماز جماعت و مشارکت در برنامه‌های مسجد همراه با جوايز ویژه به همت کانون کمیل بن زیاد (ع)، پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و مجمع امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرد.

جلال یادآور شد: مردم محله کریم اهل بیت (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم دعای توسل حضور یافته و برای آزادی غزه و پیروزی ملت فلسطین دعا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار