خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان حق شکایت از خبرنگاران را ندارند، گفت: این موضوع به مثابه یک تکلیف به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۱۵
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مدیران شاهرود با رسانه‌ها تعامل کنند/حرف مردم باید شنیده شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در شورای اطلاع رسانی شاهرود در سالن جلسات فرمانداری، پیرامون فشار‌های قضائی و شکایت‌ها از رسانه‌های شهرستان شاهرود که در ماه‌های اخیر شاهد موج فزاینده‌ای در این زمینه هستیم، بیان کرد: خبرنگاران حرف دل مردم شاهرود را خصوصاً درباره شاهوار مطالبه می‌کنند، پس باید حرف مردم شهرستان شنیده شود.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه همه درباره منابع طبیعی و محیط زیست و حفاظت از آن به عنوان انفال عمومی حساسیت داریم چرا که در سال‌های گذشته اتفاقات وحشتناکی در شهرستان رخ داده است، گفت: ما معتقدیم که جلوی ضرر را باید هر زمان که می‌توانیم بگیریم.
جلالی با بیان اینکه به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود در خصوص تعامل با رسانه‌ها تکلیف کرده‌ایم، بیان کرد: جلسه‌ای با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کنیم.
او با بیان اینکه ارائه خدمات دولت برای کارگزاران در راستای اطلاع رسانی، رسالت و وظیفه دولتمردان است، افزود: امسال انتخابات را در پیش‌رو داریم و لذا بیش از هر زمان باید بتوانیم در راستای امید افزایی اطلاع رسانی اقدامات را صورت دهیم.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مشارکت نیازمند انتقال کارکرد‌ها و خدمات نظام به مردم است، تاکید کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود تا خدمت‌هایی که صورت گرفته، اعلام شود.
جلالی با بیان اینکه اگر این ارتباط با رسانه‌ها صورت نگرفته معتقد هستیم که کوتاهی انجام شده و این به معنای تخلف است، بیان داشت: در نخستین نشست مدیران و روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه به موضوع تعامل بهتر مدیران با خبرنگاران خواهیم پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار