خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: نظام آموزش باید کارآمدی و بالندگی داشته و اصلاح برنامه و بهبود در فعالیت انجام تا قطعاً آسیب‌ها کمتر شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۸۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی با تقدیر از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود که هوشمندانه و آگاهانه و با اقدام به موقع و آگاهانه ماموریت‌ها را اجرا می‌کنند، به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین اشاره کرد و افزود: امروز جهان اسلام عزادار عمل شنیع رژیم جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه است و این اقدام ددمنشانه را به شدت محکوم می‌کنیم.
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناهنجاری‌های جامعه و توجه به نظام آموزش، گفت: نظام آموزش باید کارآمدی و بالندگی داشته و اصلاح برنامه و بهبود در فعالیت به عمل بیاید و قطعا با رشد نظام آموزشی آسیب‌ها کمتر می‌شود.
جلالی با تاکید بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خانواده‌ها و تولید محتوا برای قشر نوجوان و جوان جامعه، اظهار کرد: داشته‌ها و پیشینه تاریخی ما باید به دانش آموزان آموزش داده شود تا مخاطرات و تهدیدات کاهش یابد و از ظرفیت فضای مجازی با دقت استفاده گردد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره یوم الله ۱۳ آبان بر برنامه ریزی درست و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: در سال گذشته که اغتشاشات را داشتیم در اولین تجمع رسمی در ۱۳ آبان راهپیمایی عظیمی برگزار شد و در دهه فجر و برنامه‌های آن و راهپیمایی ۲۲ بخمن نیز شاهد حضور چشمگیر مردم بودیم و امسال هم نیاز به برنامه ریزی و فراخوان داریم که نقش ستاد تصمیم گیری مهم است
او با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و تقدیر از همه تشکل‌های مردمی که کار کرده و می‌کنند، افزود: این تشکل‌ها با همه بی مهر‌های ها و بی توجهی کار کردند و باید حمایت بیشتر شود.
حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود نیز در این نشست با اشاره به هدف قراردادن بیمارستان در غزه توسط رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار کرد: حوزه علمیه سراسر کشور امروز تعطیل شد و این حادثه را محکوم و اعلام آمادگی می‌کنیم که اگر رهبر انقلاب دستور دهد به نحو مطلوب به این مردم کمک خواهیم کرد.
او به کاهش سن بزه در جامعه اشاره کرد و گفت: مطالبه ما این است که با توجه به بازگشایی مدارس جلسات با اولیا دانش آموزان در خصوص عفاف و حجاب برگزار و آگاه‌سازی و توجیه شوند و حوزه‌های علمیه آمادگی کمک به آموزش و پرورش را دارند تا مصونیت سازی شود و آموزش داده شود.
حجت‌الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه این مجمع کشوری با هدایت‌های دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور تشکیل شده است، افزود: این مجمع ساختار و چارتی دارد و وظایفی در راستای امر به معروف و نهی از منکر از مدیران تا مردم مورد توجه هستند و دارای مجوز رسمی از وزارت کشور و تفاهم نامه با فراجا و سپاه است که امیدواریم با ایجاد این مجمع بتوانیم در جامعه و در راستای ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات اثرگذار باشیم.
سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر کار فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر برخورد قاطع انتظامی با آسیب‌ها و مخاطرات تاکید و با ارائه آماری از اقدامات انجام شده بر تحقق بستر سازی فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
در پایان این نشست حکم مسئول مجمع رهروان ستاد و مسئول عفاف و حجاب و جمعیت ستاد بدان ها اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار