خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت:جبهه جنگ فقط در میدان نبرد و توپ و تانک نیست، بلکه بخش مهم‌تری از جنگی که امروز در فلسطین جریان دارد، جنگ روایت‌‎هاست.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۸۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این اجلاسیه که با حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان و سایر مسئولان استان و شهرستان برگزار گردید، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود، طی سخنانی با اشاره به اینکه باور شهدا نیاز امروز و فردای ماست، اظهار کرد: بر اساس نص صریح قرآن کریم، شهدا زنده اند و در پیشگاه خدای متعال روزی می‌خورند و این شهیدان عزیز، بر تمامی احوالات ما شاهد و ناظر هستند.
او در ادامه با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: جبهه جنگ فقط در میدان نبرد و توپ و تانک نیست، بلکه بخش مهم‌تری از جنگی که امروز در فلسطین جریان دارد، جنگ روایت‌‎هاست.
امینی تصریح کرد: رسانه‌های مدافع رژیم اسرائیل در تلاشند، چهره رژیم صهیونیستی را یک چهره مظلوم و قربانی نشان دهند، اما حقیقت این است که دستور کار حماس فقط اسیر کردن نیرو‌های ارتش اسرائیل بوده، نه درگیری با غیرنظامیان و زنان و کودکان اسرائیلی و وجدان‌های بیدار، جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین را فراموش نخواهند کرد.
تجلیل از خانواده معظم شهدا، اجرای سرود همگانی توسط دانش‌آموزان، قرائت اشعار آیینی و روایتگری مذهبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در پایان نیز نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه شاهرود اقامه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار