خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارقان عتیقه جات با ۸ فقره سرقت به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۴۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی بیان کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خانه‌های خالی از سکنه شهروندان شاهرود موضوع رسیدگی به این پرونده‌ها در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۱ آزادی قرار گرفت.
او افزود: ماموران در نخستین گام راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با روش‌های علمی پی بردند سارق یا سارقان با توجه به مطمئن شدن از خالی بودن منازل و از طریق بالکن راهی خانه‌ها شده و اقدام به سرقت اموال کردند.
شائینی گفت: پلیس از دریافت این اطلاعات مهم با بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان سابقه دار را در شرق شاهرود شناسایی کردند و در یک عملیات منسجم موفق به دستگیری آن‌ها شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بررسی از مخفیگاه متهمان وسایل عتیقه به ارزش ۵ میلیارد ریال را کشف و توقیف کردند.
شائینی ادامه داد: متهمان که یک مرد ۳۵ و یک زن ۲۵ ساله دارای سابقه کیفری و معتاد به مواد مخدر بودند در تحقیقات ابتدایی به ۸ فقره سرقت از منزل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی توسط متهمان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سارقان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با تعیین قرار وثیقه روانه زندان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار