خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده، ولی فیه در سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری در عملکرد مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: رفع مشکلات مردم نماد واقعی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۷۸
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در دیدار با رئیس اداره صمت گرمسار اظهار داشت: رفع مشکلات مردم نماد واقعی جهاد تبیین است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید گفتگو با مردم را در اولویت خود قرار دهند.
وی افزود: تفکر اسلامی ما را به جامعه اسلامی واقعی نزدیک‌تر خواهد کرد و این تفکر اسلامی زمینه ساز تمدن سازی عظیم ولایی خواهد شد.

حسین شهدادی فرمانده بسیج حوزه ادارات این شهرستان نیز در این دیدار اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار از پیشگامان اجلاسیه شهدای گرمسار بود.
وی در ادامه نوید تشکیل پایگاه بسیج ادارات در اداره صمت را اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این پایگاه اجرای برنامه‌های جهادی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی در این اداره تقویت می‌شود.
بختیاری رییس اداره صمت شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه سپاه ناحیه گرمسار بر رعایت حق الناس و پایمال نشدن حقوق مردم از سوی اداره صمت تاکید کرد و گفت: خون شهدا خط قرمز اداره صمت شهرستان گرمسار است و با مفاسد و مفسدین با قدرت برخورد می‌کنیم و کار خدا پسندانه سر لوحه فعالیت مجموعه اداره صمت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار