خبرهای داغ:
فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه شاخص و محوری ویژه هفته نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۱۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

سیدجلال حسینی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته انتظامی با اشاره به اینکه شعار امسال شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار است، اظهار کرد: بحث شهروند قانون مدار منظور این است که مردم نسبت به حقوقشان آگاهی پیدا کنند و خواسته هایشان را چه از نیروی انتظامی و چه از ادارات‌ بر اساس آن حق قانونی خود مطالبه کنند.

او افزود: بحث پلیس خدمتگزار این است که افتخار داریم که خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم که به نظر بنده گواه این قضیه نظرسنجی ای است که در اربعین سال جاری انجام شد که بر اساس آن مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت داشتند که باعث افتخار ماست .

فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به توفیقات به دست آمده به همت تلاش همکاران نیروی انتظامی این شهرستان چه در سطح شهرستانی و چه در سطح استانی گفت:  وقوع سرقت نسبت به هفت ماهه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش وقوع سرقت و افزایش کشف ۱۵ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: کشف وقوع سرقت در سرخه 92 درصد بوده است این در حالی است که میانگین کشف وقوع سرقت در کشور کمتر از 50 درصد است.

او در مورد آمار و ارقام تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: تلاش برای پیشگیری از جرائم منجر به تصادفات در سطح جاده ها در دستور کار قرار دارد و به طور جدی این موضوع پیگیری می شود که از جمله آنها شناسایی و احصای نقاط حادثه خیز است؛ البته این موضوع نیاز به همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و ادارات از جمله راه و شهرسازی و دیگر نهادهای مربوطه نیز هست و امیدواریم با مجموعه اقدامات انجام شده در این زمینه شاهد کاهش آمار تصادفات در نیمه دوم سال 1402 باشیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه  با اشاره به آمار تماس های مردمی با سامانه 110 پلیس گفت: افزایش بیش از 13 درصدی تماس های مردمی نشان از اعتماد مردم نسبت به مجموعه نیروی انتظامی است که این امر باعث افتخار و مایه مباهات ماست.

حسینی خاطرنشان کرد: در هفت ماهه نخست سال 1402 بالع بر 9 میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در شهرستان سرخه کشف و ضبط شده است.

او بیان کرد: نیروی انتظامی سرخه طرح های مختلفی از جمله اجرای طرح امنیت محله محور و دیگر طرح ها را به منظور افزایش امنیت و آسایش مردم در سطح شهرستان سرخه در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به اینکه بیش از 40 برنامه شاخص و محوری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان سرخه تهیه و تدارک دیده شده است، گفت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری رژه موتوری، دیدار با امام جمعه سرخه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی همایش اصناف، برپایی مسابقات ورزشی، تقدیر از شورای معتمد پلیس، برپایی صبحگاه مشترک، عیادت از همکاران بازنشسته نیروی انتظامی سرخه، اجرای ویژه برنامه شهر ترافیکی، تجلیل از خانواده همکاران نیروی انتظامی، برپایی اردوهای تفریحی و کوهپیمایی، ترخیص خودروها و موتورسیکلت ها و .. از جمله برنامه هایی است که در طول هفته نیروی انتظامی اجرا می شوند.

حسینی به موضوع استخدام در نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما کمبود نیروی بومی در مجموعه نیروی انتظامی سرخه است؛ بنابراین از علاقه مندان به شرکت در استخدام در این مجموعه دعوت می کنیم تا در این آزمون شرکت کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار