فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دشمن به دنبال تفرقه‌اندازی برای ایجاد ناامنی در ایران است؛ اما در سایه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در قالب ارتش، سپاه، و بسیج، هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۸۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با تبریک هفته وحدت و هفته فراجا در جمع کارکنان این منطقه اظهار کرد: توانمندی، همدلی و يكرنگی نيروهای مسلح، تأمین‌کننده اقتدار و امنیت كشور است و قوای مسلح همچون ید واحد در کنار هم تا پای جان برای ثبات امنیت و آرامش این خاک ایستاده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تاکیدکرد: دشمن به دنبال تفرقه‌اندازی برای ایجاد ناامنی در ایران است؛ اما در سایه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در قالب ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج، هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: در اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی، رزمندگان و در رأس آن‌ها نیروهای ارتش از جمله دانشجویان دانشکده افسری توانستند در مقابل سیل بزرگ حملات دشمن ایستادگی و مقاومت كنند.

معصومی بیان کرد: رشادت‌های نیروی پدافند هوایی در زمین‌گیر كردن نیروهای بعثی، از نشانه‌های بارز این مقاومت و ایستادگی بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق هفته وحدت را بزرگ‌ترین نماد همگرایی مسلمانان برای تشکیل امت واحده اسلامی بر مبنای توجه به اشتراکاتی با یکدیگر دانست و اعلام کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای خنثی‌کردن توطئه دشمنان و نزدیک‌شدن هرچه بیشتر مسلمانان به یکدیگر است. مسلمانان به‌عنوان امت واحد، باید همواره مراقب سوءاستفاده دشمنان باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات موجب جداشدن آنان از یکدیگر شود.

وی ادامه داد: شیعیان و اهل‌سنت، ‌ اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند که باید با استفاده از فرصت‌هایی همچون هفته وحدت بر روی آن‌ها تأکید کنند و از هرگونه اختلاف که موجب تضعیف امت اسلامی است، ‌ بپرهیزند.

معصومی تأکید کرد: شیعه‌ای که وابسته به انگلیس و سنی که وابسته به آمریکا باشد، هر دو با اختلاف‌افکنی مانند لبه‌های قیچی اتحاد میان مسلمانان را نابود می‌کنند و این موضوع باید موردتوجه پیروان حقیقی امت اسلامی قرار گیرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به لزوم اتحاد هرچه بیشتر میان شیعیان و اهل‌سنت در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، ‌ خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در هفته وحدت به‌صورت حقیقی نشان دهند که بر اساس اشتراکات فراوان با یکدیگر متحد و در برابر دشمن ایستاده‌اند. پیامبر اکرم (ص) در همه شاخص‌های رفتاری و انجام اعمال شایسته برای انسان‌ها الگو هستند، ‌ بنابراین لازم است که امروز مسلمانان به‌عنوان پیروان این دین با زبان و عمل خود، معارف اسلامی را در جامعه پیرامون خود گسترش دهند.

وی قدردانی از تلاش، همبستگی و غیرت ملی را ضروری خواند و توضیح داد: باید قدر ملت ایران را بدانیم و خدمتگزار این ملت باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار