رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق از تشرف ۱۵۰ سرباز زائر اولی باهدف زیارت حرم امام رضا(ع) و استفاده از فضای ناب این مکان معنوی و بهره‌مندی آنها در طول زندگی در راستای تکریم کارکنان وظیفه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۸۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام‌ محمد عدیده، رئیس عقیدتی - سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان وظیفه زائر اولی باهدف زیارت حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع) و بهره‌مندی آنها در طول زندگی و همچنین استفاده از فضای ناب معنوی، به حرم مطهر رضوی اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اعزام کاروان سربازان زائر اولی‌های حرم رضوی افزود: این جوانان میهمانان ویژه حضرت امام رئوف هستند که از شهرهای مختلف برای اولین‌بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

عدیده خاطرنشان کرد: اعزام سربازان زائر اولی به حرم مطهر رضوی یکی از باارزش‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های خوب فرهنگی و دینی است که سربازان در طول خدمت از این برنامه‌های معنوی استفاده می‌کنند.

اعزام ۱۵۰ سرباز زائر اولی به حرم مطهر رضویاعزام ۱۵۰ سرباز زائر اولی به حرم مطهر رضویاعزام ۱۵۰ سرباز زائر اولی به حرم مطهر رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار