خبرهای داغ:
سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در پيامي هفته ناجا را تبريک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۶۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در پیام تبریک به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: 1۳ مهرماه یادآور رشادت و غیرت دلاور مردان نیروی انتظامی است که با همت برآمده از معنویت و ایمان در تلاش اند تا نظم و امنیت پایدار در ايران اسلامى برقرار باشد.

در ادامه می خوانیم؛ نیروی انتظامی در برهه‌های حساس از تاریخ ایران اسلامی بعنوان یکی از ستونهای استوار امنیت با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و جانبازان سرافراز نقش آفرین بوده و این نقش ارزشمند، در سالهای اخیر و در کوران حوادث و فتنه‌ها برجستگی بیشتری یافته است.

سردار دامغانی اظهار کرد: امروز نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

وی در این پیام تأکید کرده است: بی تردید پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه و جهادی همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی بویژه در فرماندهی انتظامی استان سمنان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیش‌برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار