در نخستین مسابقات هفت سنگ جام محلات بسیج مساجد کاشمر که در قالب 28 تیم از سری رویدادهای ورزش بومی محلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شب گذشته به پایان رسید، تیم شهرداری بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۸۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، نخستین رویداد بزرگ مسابقات هفت سنگ جام محلات بسیج مساجد شهرستان کاشمر که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور در سالن ورزشی شهرداری ترشیز آغاز شده بود، شب گذشته با معرفی تیم‌های برتر با موفقیت به پایان رسید.

مسابقات هفت سنگ با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بین 150 بازیکن در دو بخش پسران و دختران در قالب 28 تیم برگزار شد و قهرمانی تیم فرهنگی شهرداری در هر دو بخش دختران و پسران، پایان مسابقات را رقم زد.


هشت تیم در بخش دختران و 20 تیم در بخش پسران با هم به رقابت پرداختند که در بخش دختران، تیم فرهنگی شهرداری مقام نخست را از آن خود کرد و تیم‌های پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) و تیم پیروزی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش پسران نیز تیم فرهنگی شهرداری موفق به کسب مقام اول شد و تیم رستوران نورانی و تیم سپاهان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در نخستین رویداد بزرگ مسابقات هفت سنگ جام کاشمر پویا ولی‌الهی عنوان بازیکن اخلاق را از آن خود کرد و دانیال کریمی و مهدی نجفی به ترتیب به عنوان بازیکن فنی و بازیکن مستعد معرفی و تقدیر شدند.

مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مسئولین از جمله شهردار و شورای اسلامی کاشمر و مسئول بسیج مساجد شهرستان و شورای ورزشی روستای ممرآباد برگزار و احکام قهرمانی به مقام آوران اهدا شد و از داوران آقا و خانم با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار/ حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار