طی مراسمی با حضور جمعی از اعضای شورای تأمین و شورای اداری بردسکن، عباس احمدپور، به‌عنوان مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۱۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام شهدا و سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی به سخنرانی مقام‌ معظم رهبری در آستانه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در این سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره فرمودند و یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را اعتماد و واگذاری مسئولیت به جوانان نام بردند.

 سرهنگ ‌پاسدار علیرضا جنیدی در وصف خدمات ارزشمند و انقلابی حسن رجب‌پور، مسئول قبلی بسیج جامعه پزشکی شهرستان، بیان کرد: مسئول سابق از رزمندگان دفاع مقدس است و بیش از  ۳۰ سال مجاهدت خالصانه در کسوت خدمت به بدنه جامعه سلامت و در مقطعی نیز مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان را در پرونده خدمتی خود ثبت کرده و نسبت به وظایف محوله دغدغه‌مند بود.

جنیدی در جمع مدیران و کارکنان حوزه سلامت خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پزشکی رایگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و همچنین استقرار  سه‌روزه بیمارستان صحرائی در شهر انابد کارهای ارزشمندی است که باید ادامه یابد.

گفتنی است؛ به پیشنهاد مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن عباس احمدپور،  یک جوان مؤمن، انقلابی و باانگیزه به‌عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار