امام جمعه خلیل آباد در جلسه اخلاق مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: سیر و منش پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بهترین الگوی مدیریتی براى مسئولان و کارگزاران نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۶۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

برگزاری جلسه اخلاق مدیران در شهرستان خلیل آباد


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد برنامه اخلاق مدیران به همت بسیج ادارات و کارمندان و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار،  امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری برگزار شد و حاضرین از سخنان امام جمعه شهرستان بهره مند شدند.

حجت الاسلام محمد دستجردی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز آغاز هفته وحدت، تاکید کرد: سیر و منش پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بهترین الگوی مدیریتی براى مسئولان و کارگزاران نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: بهترین الگو، براى شما نه تنها در این میدان که در تمام زندگى، شخص پیامبر(صلى الله علیه وآله) است، روحیات عالى او، استقامت و شکیبائى او، هوشیارى و درایت، اخلاص و توجه به خدا، تسلط او بر حوادث، و زانو نزدن در برابر سختی ها و مشکلات، هر کدام مى تواند الگو و سرمشقى براى همه مسلمین باشد.

امام جمعه خلیل آباد، ادامه داد: این ناخداى بزرگ، به هنگامى که سفینه اش گرفتار سخت ترین طوفان ها مى شود، کمترین ضعف و سستى و دستپاچگى به خود راه نمى دهد، او، هم ناخدا است، هم لنگر مطمئن این کشتى، هم چراغ هدایت و هم مایه آرامش و راحت روح و جان سرنشینان است.

در پایان این محفل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و دست اندرکاران ستاد گرامیداشت هفته دفاع تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار