خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی دستگیری باند ۴ نفره سرقت سیم و کابل برق، یکی از سارقان به استفاده از فرزندش برای بریدن سیم‌های خطرناک برق اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۲۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی بسطام شاهرود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش قرار گرفت.
او افزود: ماموران در پیگیری‌های مجدانه خود، با بدست آوردن سرنخ‌هایی از صحنه‌های سرقت، پدر و پسر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
شائینی با بیان اینکه سارق معتاد و سابقه دار به استفاده از فرزند پسرش برای بریدن سیم‌های خطرناک برق اعتراف کرد، اظهار کرد: در همین راستا ۲ نفر از همدستان وی شناسایی و در عملیات جداگانه‌ای در مخفیگاهشان دستگیر و در مجموع به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.
این مقام ارشد انتظامی از تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خبر داد و تاکید کرد: پیشگیری از وقوع انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح استان از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی در سمنان است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی را نیازمند عزم و اراده همگانی دانست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار