فرماندار شهرستان چناران گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اولین سینمای روستایی شرق کشور در روستای خرم‌آباد بخش مرکزی این شهرستان با ظرفیت ۶۰ صندلی ثابت افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۰۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، محسن مه آبادی اظهار کرد: در راستای تقویت فرهنگ و هنر در مناطق روستایی و استفاده بیشتر مردم از امکانات فرهنگی اولین سینمای روستایی شرق کشور در روستای خرم‌آباد بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

وی به افتتاح اولین فرهنگسرای روستایی شرق کشور نیز در سال گذشته در این روستا اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، کار تجهیز سالن این فرهنگسرا به سینما با موفقیت به اتمام رسید.

مه آبادی خاطرنشان کرد: به‌زودی در حوزه فرهنگی طرح تحول روستایی شاهد افتتاح سینماهای تابستانه روستایی نیز در برخی روستاهای بخش مرکزی خواهیم بود که در حوزه فرهنگی تحولی بزرگ است.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی در حوزه روستایی بیان کرد: با توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در مناطق روستایی، این خدمت برجسته دولت سیزدهم یقیناً منجر به توسعه زیرساخت‌های روستایی خواهد شد.

گفتنی است، روستای خرم‌آباد تنها روستاهای کشور است که مردم روستایی آن امکان بهره‌مندی هم‌زمان از اولین فرهنگسرا و سینمای روستایی را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار