خبرهای داغ:

حفر و تکمیل ۵۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۵۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور ابتدای امسال تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۴۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بابک زنگنه با اشاره به حفر و تکمیل ۵۵ حلقه چاه‌های نفت و گاز به همت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در نیمه نخست امسال در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور گفت: تکمیل این تعداد چاه در مقایسه با پارسال ۱۸ درصد و نسبت به سال قبل از آن بیش از ۳۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: از شمار چاه‌های حفر شده ۴۵ حلقه در گستره شرکت‌های بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۲ حلقه شرکت نفت مناطق مرکزی، ۴ حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت؛ یک حلقه شرکت نفت فلات قاره و ۳ حلقه در قالب پروژه تکمیل نهایی گردید.

زنگنه با بیان اینکه از مجموع چاه‌های پیش گفته ۶ حلقه توسعه‌ای / توصیفی و ۴۹ حلقه تعمیری بوده است، ادامه داد: متراژ حفاری در این مدت را ۳۹ هزار و ۵۳۶ متر ثبت شده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران می‌گوید: در حال حاضر ۶۲ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی ناوگان شرکت در چرخه عملیات قرار دارند و ۱۱ دکل در برنامه بازسازی و یا کاریابی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار