خبرهای داغ:

رزمندگان شرکت در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

رئیس امور ایثار گران ملی حفاری گفت: رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت نمودند در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۸۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سید رضا علوی رئیس امور ایثار گران شرکت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های بزرگداشت این هفته را در شرکت تشریح کرد.

وی از برگزاری همایش‌های تجلیل ایثار گران همسو با  شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت:  این امور با هماهنگی اداره روابط عمومی و سایر واحد‌های مرتبط شرکت نسبت به فضاسازی، تبلیغات محیطی، ارسال پیامک تبریک به کلیه ایثارگران و ارسال پیام تبریک در سامانه اتوماسیون اقدام نمود.

رئیس محترم امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران ضمن بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد،   بر اجرای این رهنمود و پاس داشت این ایام غرور آفرین تاکید کرد.

وی خدمت به ایثار گران را افتخاری بزرگ عنوان و افزود: در هفته دفاع مقدس مسابقات تیراندازی ویژه فرزندان، کارکنان و بانوان برگزار می‌گردد.

علوی همچنین، دیدار با خانواده‌های رزمندگان دفاع مقدس، شرکت در مراسم عطر افشانی مزار شهدای شرکت و دفاع مقدس را  از دیگر اقدامات برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی انجام شده با اداره روابط عمومی شرکت تصاویر ۷۸ نفر از آزادگان سرافراز (شاغل -بازنشسته) در محل اداره ایثارگران و ساختمان مرکزی شرکت نصب می‌شود.

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران دفاع مقدس را یکی از مقاطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و گفت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ وحدت و همبستگی و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان گرانقدر وظیفه احاد جامعه  است.

وی همچنین تاکید کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه تربیتی بر اساس آموزه‌های دینی بود و شعار ما متحدیم محوری‌ترین راهبرد در چهل و سومین سالگرد  دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار