خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: ادامه راه پرافتخار شهیدان که همان ارتقا و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، امروز توسط دانش آموزان با توسعه علم و دانش خود تضمین خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۷۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

تضمین راه شهیدان به همت نسل جوان و نوجوان با توسعه علم و دانشبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید، امروز شنبه مصادف با نخستین روز از مهرماه ۱۴۰۲ با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی در دبیرستان دخترانه ۱۹ دی برگزار شد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، دانش آموزان را ادامه دهنده و پیرو راه شهدا در سنگر علم و دانش دانست و اظهار کرد: ادامه راه پرافتخار شهیدان که همان ارتقا و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، امروز توسط دانش آموزان عزیزمان دنبال می‌شود و انشالله با اراده و برنامه ریزی صحیح، اقتدار کشور را با توسعه علم و دانش خود تضمین خواهند کرد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید که با ماه ربیع الاول و سرآغاز امامت حضرت قائم (عج) مقارن گردیده است؛ مراتب سپاس و قدردانی خود را از حامیان همیشگی تعلیم و تربیت اعلام نمود و هفته دفاع مقدس را به عنوان نماد پایداری، مقاومت و ولایت پذیری ملت ایران گرامی داشت.
در ادامه روح الله حسنی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز ضمن ابلاغ پیام تبریک دکتر وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی با شعار مهر مهدوی، مدرسه صالح و معلم تمدن ساز به قسمتی از پیام ایشان اشاره کرد واظهار کرد: تعلیم و تربیت فرآیندی اجتماعی است که آغازگاه آن نهاد خانواده، تکامل گاه آن نهاد مدرسه و تداوم گاه آن سایر نهاد‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است.
خاطرنشان می‌گردد درحاشیه مراسم زنگ مهر و مقاومت، مسئولان حاضر در این آیین از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید نمودند و از دانش آموزان افتخارآفرین شهرستان در مسابقات علمی و معارفی و دانش آموزان اجراکننده بخش‌های مختلف جشن بازگشایی نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار