مسئول گروه سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پنج فیلم از سینمای دفاع مقدس این استان به مناسبت گرامیداشت این ایام در مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۱۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سوسن محمدزاده اظهار کرد: این آثار هم‌زمان با هفته گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، از تولیدات فیلمسازان استان خراسان رضوی است از چهارم تا هشتم مهرماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد به نمایش درمی‌آید.

وی افزود: فیلم‌های «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی، «مردی شبیه باران» به کارگردانی سعید سهیلی، «جنگ نفت‌کش‌ها» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا، «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگر، «تابستان طولانی» به کارگردانی علی خزائی فرید به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدزاده بیان کرد: زمان نمایش فیلم‌های مزبور ساعت ۱۶ هر روز است که در قالب برنامه «هشت در هشت» با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد به روی پرده می‌رود.

مسئول گروه سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فیلم‌های مزبور محصول ساله‌ای ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان "سینمای جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز" به مدت پنج‌روز به نمایش درمی‌آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار