خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از خدمات رسانی گروه‌های جهادی به بیش از ۴۲ هزار نفر از زائران رضوی در دهه آخر سفر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۴۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

خدمات رسانی گروه‌های جهادی به بیش از ۴۲ هزار زائر رضوی در شاهرودمهیار یونس آبادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ایام دهه آخر صفر با بیان اینکه ۱۵ گروه جهادی در ایان پایانی ماه صفر اقدام به خدمت رسانی به مردم و زائران امام رضا (ع) در این شهرستان نمودند، افزود: این گروه‌های جهادی با پذیرایی صبحانه، نهار و شام و برنامه‌های فرهنگی و میان وعده به خدمت رسانی پرداختند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به این گروه‌های جهادی و فعالیت‌های آنان، گفت: گروه جهادی ستارگان کویر بیارجمند با همکاری موکب پیروان ولایت بیارجمند در سه راهی ذیدر این شهر در جاده تهران_مشهد اقدام به اسکان و پذیرایی قریب به ۸ هزار نفر درطول ۴ شبانه روز نموده و روزانه ۳۵۰ پرس ناهار، ۷۰۰ پرس شام و ۳۰۰۰ هزار لیوان دمنوش و میان وعده و شربت نموده است.
او ادامه داد: گروه جهادی شهید سلیمانی رویان پایگاه بسیج ثارالله این شهر رویان با همکاری گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم در پلیس راه شاهرود_میامی اقدام به پذیرایی بالغ بر ۷ هزار پرس غذا نموده است.
یونس آبادی با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید کاظم زاده پایگاه ابوذرغفاری روستای صالح آباد در جاده شاهرود_دامغان اظهار کرد: این موکب حدود ۷۰۰۰ پذیرایی ناهار شربت، کلوچه و... را به زائران رضوی ارائه نموده است.
او اضافه کرد: گروه جهادی شهید غنیمت پور در سه راهی شهر کلاته خیج به شهر آزادشهر ۲۵۰۰ وعده غذا تهیه و توزیع نموده است و گروه جهادی شهید خانلرخانی در کنار روستای قاسم آباد و جاده آزاداشهر_شاهرود، ۱۰۰۰ وعده غذا بین مسافرین توزیع نموده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲۰۰ پرس وعده غذایی توسط گروه جهادی اولی الامر در میدان حسینی شاهرودی این شهر، افزود: گروه جهادی شهدای ابر با همکاری هیئت الرضا و امامزاده سراوین این روستا، ۴۵ شب پذیرایی داشت و هر شب بیش از ۱۰۰۰ پرس غذا تهیه و توزیع کرده و حدود ۳۰۰ نفر را در منبرخانه و مسجد امیر المومنین (ع) این روستا اسکان داده است. یونس آبادی تصریح کرد: موکب پذیرایی شهید گرزین پایگاه بسیج علی (ع) روستای قلعه نوخالصه در جاده شاهرود_طرود ۱۵۰۰ نفر پذیرایی با چای، شربت، آب و ... را انجام داده و گروه جهادی میانداران خدمت نیز ۱۳۰۰ پرس غذا و پذیرایی را داشته و اسکان نیز در منبرخانه ۱۴ معصوم شاهرود انجام داده است.
او ادامه داد: گروه جهادی شهدای دهملا پایگاه بسیج میثم تمار در زائر سرای این روستا حدود ۸۰۰۰ هزار پذیرایی و حدود ۱۰۰ نفر اسکان در حسینیه و ساختمان موسسه خیریه امید این روستا داشته است و پایگاه بسیج علی ابن الحسین (ع) در شهرک گلبرگ حدود ۴۵۰۰ پذیرایی و ۱۳۰ نفر اسکان را در مسجد انجام داده است.
یونس آبادی اضافه کرد: گروه جهادی شهید باهنر اطعام به تعداد ۱۰۰۰ نفر در پلیس راه شاهرود_میامی داشته و گروه جهادی شهید شوشتری پذیرایی ۵۰۰ نفر را در خیابان ۲۲بهمن شاهرود انجام و گروه جهادی منوره پذیرایی به تعداد ۱۰۰۰نفر در میدان ۹ دی این شهر ارائه و گروه جهادی خادم الشهدا پذیرایی به تعداد ۱۰۰۰ نفر را در محله هوانیروز شاهرود انجام داده است.
مسئول بسیج سازندگی شاهرود با تاکید بر تداوم این خدمات رسانی‌ها در ایام طول سال افزود: در طول ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس و وحدت نیز گروه‌های جهادی اقدامات متنوعی را اجرا کرده و می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار