خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: مهارت‌های دوست یابی و خود مدیریتی در فضای مجازی را جدی بگیرید و با رعایت آگاهانه حجاب و عفاف و تمرین کنترل خشم، از فرصت‌های طلایی دوران نوجوانی نهایت استفاده را ببرید.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با سراسر کشور صبح امروز، آیین نمادین جشن جوانه‌ها با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، معاون آموزش متوسطه، کارشناسان این حوزه و دانش آموزان و اولیای ورودی دوره اول متوسطه؛ در دبیرستان حضرت مریم (س) برگزار گردید.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به ویژگی‌های مهم سنی نوجوانان اشاره نمود و خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: مهارت‌های دوست یابی و خود مدیریتی در فضای مجازی را جدی بگیرید و با رعایت آگاهانه حجاب و عفاف و تمرین کنترل خشم، از فرصت‌های طلایی دوران نوجوانی نهایت استفاده را ببرید.
او در ادامه اصلی‌ترین هدف دانش آموزان را بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و اخلاقی معلمان در راستای تقویت بنیه علمی و اعتقادی خود دانست و از آن‌ها خواست برای رسیدن به اهدافشان با انگیزه، پشتکار و امید حرکت کنند و از رهنمود‌های ارزشمند پدر، مادر و معلمان در این مسیر سرنوشت ساز استفاده نمایند.
در حاشیه این مراسم از مادر شهید والامقام احسان الله نوروزی تجلیل شد و ابراهیم زندی جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس نیز که به عنوان مهمان در این مراسم حضور داشت، مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار