مسئول روابط عمومی کل و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به توافق صورت گرفته با مقامات عراقی مبنی بر این که مقر گروهک‌های تروریستی از عراق برکنده شود، امیدواریم و اگر هم به وعده عمل نکنند، همچون گذشته زیر ضربات سهمگین مدافعان ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۶۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

گروهک‌های تروریستی از عراق نروند، زیر ضربات سهمگین مدافعان ایران هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در آیین گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید «محمود کاوه» که غروب امروز در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» با بیان این که همه عظمت شهیدان، محصول تربیت دینی و میزان اتصال آن‌ها به معنویت برآمده از فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، اظهارکرد: دوست و دشمن به شجاعت، صراحت، مدیریت، علم، آگاهی و انگیزه شهید کاوه اعتراف دارند و حتی دشمنان قسم خورده او، پس از شهادتش به آن اعتراف کردند. کسانی از او تجلیل کردند و به بزرگی یاد کردند که برای سر این شهید جایزه تعیین کرده بودند و اصلا از آن‌ها انتظار نمی‌رفت. اما نمی‌توانستد رشادت و تدبیر و حسن عملکرد او را نادیده بگیرند.

وی افزود: انتظار ما این است که شهید کاوه ها، الگو‌های مجسمی برای جوانان این مرز و بوم باشند.

اعتراف گروهک‌ها به تجزیه طلبی در ایران

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: بعد از ۳۷ سال که شهید کاوه و همرزمان او شر کوموله و دموکرات را از منطقه کردستان دفع کردند، در روز‌های اخیر آن‌ها اعتراف کرده اند که به دنبال تجزیه ایران اسلامی و خیانت به آرمان این ملت و حتی ملت کرد بوده اند. اعترافی که ناخواسته و بعد از به نتیجه نرسیدن اغتشاشات پاییز گذشته وادار به آن شدند. اما هنوز هم پس از گذشت این سالها، درس عبرت نگرفته اند.

وی تاکید کرد: در عراق و ایران و منطقه اقلیم کردستان، به یک نتیجه واحد رسیده اند که باید شر گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست و مزاحم امنیت را از این منطقه کم کنند. ما به توافق صورت گرفته با مقامات عراقی مبنی بر این که مقر این گروهک‌ها از عراق برکنده شود، امیدواریم و اگر هم به وعده عمل نکنند، همچون گذشته زیر ضربات سهمگین مدافعان ایران اسلامی هستند.

سردار شریف افزود: این نکته مهم است که جهان به این اعتراف کردند که آنچه پاسداران و مسئولان جمهوری اسلامی درباره این گروهک‌های تجزیه طلب می‌گفتند، عین واقعیت بود. آن‌ها جز مزدوری و جیره خواری و خیانت به کشور کاری نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این شکست اغتشاشات پاییز گذشته و اعترافات خواسته و ناخواسته گروهک ها، شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که دیگر شاهد بر هم خوردن امنیت مردم کشور نباشیم.

تجزیه طلبان طرفدار قوم کرد نیستند

گروهک‌ها تروریستی از عراق نروند، زیر ضربات سهمگین مدافعان ایران هستند/ باید شهید کاوه ها، الگو‌ی مجسم جوانان این مرز و بوم باشند + فیلم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجود هوشیاری و فداکاری و اشراف اطلاعاتی حافظان امنیت در کشف و خنثی کردن بخش اعظم خرابکاری ها، اما بخش عمده‌ای از تسلیحات و تجهیزاتی که برای خرابکاری و ایجاد ناامنی به کشور وارد شده بود، از طریق همین گذرگاه و محل عبور همین کوموله و دموکرات فراهم می‌شد.

وی تاکید کرد: این افراد طرفدار قوم کرد نیستند و پس ازگذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، غیر از ایجاد ناامنی و اغتشاش ذهنی و روحی و روانی و تلاش در جهت ناامن جلوه دادن منطقه، کاری نکرده اند.

پاسداران انقلاب اسلامی جز به امنیت و آسایش مردم کشور نمی‌اندیشند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به چیزی جز امنیت و رفاه و آسایش و بالندگی این کشور و مردم این کشور نمی‌اندیشند. مدافعان سرزمین اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب کاری کرده اند که امنیت در سراسر کشور برقرار باشد.

وی افزود: امروز تجریه طلبان آرزو دارند ترقه‌ای منفجر کنند و از آن فیلم و عکس بگیرند و بگویند ما هم هستیم. اما در واقع آن‌ها نبوده و نیستند و به لحاظ حیثیت و آبرو نابود شده اند و مشت آن‌ها نیز باز شده که به دنبال تجزیه و ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما بوده اند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: مردم عزیز کردستان امروز به این امر واقف هستند که کسانی که در کشور‌های اروپایی نشسته و جوانان را به ایجاد ناامنی تشویق می‌کنند، به دنبال منافع خود و ضربه زدن به منافع کشور هستند.

راه طی شده ما، راه پرافتخاری بوده است

گروهک‌ها تروریستی از عراق نروند، زیر ضربات سهمگین مدافعان ایران هستند/ باید شهید کاوه ها، الگو‌ی مجسم جوانان این مرز و بوم باشند + فیلم

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به شهید کاوه عزیز می‌گوییم همرزمان شما بعد از دفاع مقدس، به تقویت بنیه دفاعی کشور پرداخته اند و ما امروز با سربلندی و افتخار و شجاعت می‌گوییم امروز ایران اسلامی کشوری قدرتمند است که قادر است هم از منافع خود و هم از منافع هم پیمانان خود دفاع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار