فرماندار رشتخوار گفت: برای ایجاد، رونق و توسعه تولید و اشتغال باید موانع و مشکلات را از پیش پای سرمایه‌گذار برداشت.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۶۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار؛ حسین باهوش اظهار کرد: در حوزه کشاورزی و دامداری با خشکسالی‌های چند سال اخیر دیگر توانی برای تولید و توسعه وجود ندارد و با این رویکرد که این شهرستان به سمت صنعتی‌شدن در حال حرکت است می‌توان در بحث تولید و اشتغال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باهدف رفع مشکلات و نارضایتی‌های حوزه فولاد برگزار می‌شود و باید در آن مسائل و مشکلات را مطرح و برای آن راهکار لازم را پیدا کرد، در حوزه فولاد رشتخوار تهیه و تأمین خوراک موردنظر، تأمین آب و ارائه تسهیلات از مهم‌ترین مشکلات موجود است.

باهوش بیان کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های متعدد بارها مسئولین سطح استان در این شهرستان حضور پیدا کرده و مشکلات حوزه فولاد مورد پیگیری قرار گرفته است، امیدواریم هر چه زودتر توسعه و رونق مدنظر در فولاد رشتخوار ایجاد گردد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فولاد رشتخوار مسائل و مشکلات به دو بخش شامل مسائل در سطح کلان کشور و مشکلات در سطح استان قابل‌حل است.

فرماندار رشتخوار خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مجموعه‌های فولادی شهرستان رشتخوار کلی از مشکلات و نارضایتی‌های اجتماعی مردم منطقه را مرتفع خواهد کرد.

گفتنی است، پروژه فولاد شکفته رشتخوار با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی بیمه‌ای در سطح کشور تا کنون ۹۰ درصد در حوزه کنسانتره، ۲۵ درصد در بخش گندله و ۲۵ درصد در قسمت تولید آهن اسفنجی پیشرفت فیزیکی داشته است و همچنین گروه صنعتی تجاری فولاد آروند نوین با ۱۰۰ درصد سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی در حال فعالیت است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار