خبرهای داغ:
میامی _ فرمانداری میامی با صدور پیامی از خادمان مواکب خدمات‌رسان در اربعین حسینی(ع) و برگزاری مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۴۸۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، علیرضا آشوری، فرماندار شهرستان میامی با صدور پیامی از خادمان مواکب خدمات‌رسان در اربعین حسینی(ع) و دهه پایانی صفر و برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر در میامی تجلیل کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سپاس و ستایش خداوندی را که منت نهاد، و ما را در مسیر انوار تابان هدایت اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین قرار داد.

سلام و تحیت بی پایان بر حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی و آل طاهرینش، هادیان امت، مروجان شریعت، و صاحبان شفاعت، که مودتشان طریق نجات و حُبشان راه کمال و سعادت است.

مردم شریف ایران اسلامی، استان سمنان و شهرستان میامی، که از دیرباز مهد ایمان، عشق و محبت و وفاداری به اسلام و اهل بیت «علیهم السلام» بوده است، در این ایام با اقامه عزای حسینی(ع)و حفظ شعائر مذهبی و برپایی مواکب اربعین نشان دادند که با وجود توطئه های دشمنان، عشق و ارادت به سالار شهیدان و عاشورا و اربعین حسینی خاموش شدنی نیست، بلکه هر چه می‌گذرد عواطف انسانی و ایمانی را شعله ورتر، فهم و اندیشه آزاد اندیشان عالم را ناب تر و جوشش حق‌طلبی و عدالت خواهی آزادی خواهان عالم را بیشتر می‌کند.

 لازم می‌دانم ضمن عرض تبریک حلول ماه ربیع الاول، ازاعضای محترم شورای تامین شهرستان و کلیه مردم شریف شهرستان میامی ، خصوصاً نوجوانان و جوانان عزیز، هیئات مذهبی، مواکب حسینی (ع)در جای جای شهرستان بویژه موکب مستقر در نجف اشرف و مرز مهران، روحانیون و مبلغین و وعاظ محترم، ائمه جمعه و جماعات، ذاکران و مداحان، صاحبان حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرکه، دستگاه‌های خدماتی، امدادی و درمانی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و بسیج، ستاد عتبات عالیات، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، اصحاب رسانه، که زمینه برپایی و استفاده مردم از مجالس محرم و صفر و اربعین را فراهم کردند کمال تشکر و قدردانی رادارم.

                      علیرضا آشوری

             فرماندار شهرستان میامی 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار