خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده نیروی زمینی ارتش ولایت فقیه را نماد عینی صراط مستقیم دانست و گفت: جبهه مقاومت نظم نوین جهانی و هندسه جهانی را بر هم زده است.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان مقاومت را راهی نورانی دانست که نیازمند یک چراغ هدایت است که به عنوان نماد صراط مستقیم در منظر نگاه امت اسلامی قرار دارد، بیان کرد: امروز در غیاب پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) وجود ولایت فقیه نماد عینی صراط مسقیم است که نماد آن مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیان دستاوردهای جبهه مقاومت اظهار کرد: نظم نوین و هندسه نوین جهانی با به منصه ظهور رسیدن جبهه مقاومت به نفع جمهوری اسلامی و قدرت‌های بزرگ اسلام به نتیجه نرسیده است.

وی نفی نظام سلطه را از دیگر دستاوردهای جبهه مقاومت بیان کرد و گفت: امروز راهبردهای مقام معظم رهبری و رشادت‌های سربازان جبهه مقاومت خط بطلان بر این تئوری کشیده است.

امیر سرتیپ حیدری تنگ شدن حلقه رژیم صهیونیستی را از دستاوردهای مهم جبهه مقاومت برشمرد و افزود: روزی رژیم صهیونیستی داعیه تسلط از نیل تا فرات را داشت اما امروز به دیوارکشی به دور خود رسیده است و در تیررس سلاح‌های دست‌ساز نیروهای اسلامی قرارگرفته و از سویی هیمنه گنبد آهنین صهیونیسم نیز زیر سوال رفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه اجلاسیه مجاهدان در غربت اجلاسیه ای راهبردی برای جهان اسلام است، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده میدانی ولایت در جبهه مقاومت شخصیتی است که عزت آفرید تا جایی که منفورترین رئیس جمهور دنیا «دونالد ترامپ» عملیات ترور این انسان الهی را خود فرماندهی کرد.

وی شهید سردار تهرانی مقدم را دیگر مرد بزرگی معرفی کرد که برای نخستین بار موشک‌هایی برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی تعریف کرد و در ادامه افزود: این هدف بزرگ شهید تهرانی مقدم به یقین از سوی همرزمان و هم عقیده‌های این شهید رخ داده است.

وی گفت: در خصوص جبهه مقاومت امروز باید گفت اهالی این جبهه به عنوان سربازان گمنام ولی امر مسلمین در سراسر جهان جانفشانی می کنند تا راهبردهای پیامبرگونه امام را به منصه ظهور برسانند.

وی خاطر نشان کرد: سیر تکاملی جبهه مقاومت نشان می دهد که این جبهه را باید فرزند انقلاب اسلامی دانست و با ظهور و بروز جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین، این پیکره رشد و قدرت بیشتری پیدا کرد و در جنگ‌های مختلف موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

در این اجلاسیه از خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبایی نماینده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در لبنان تقدیر به عمل آمد و همچنین از کتاب مربوط به زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبایی و تمبر یادبود مربوط به جبهه مقاومت رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار