رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز گفت: در ایام شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)، ۴ هزار پیاده در قالب ۱۲ کاروان شهری و روستایی از این شهرستان برای عرض ارادت و زیارت به محضر امام مهربانی‌ها، به مشهدالرضا(ع) مشرف می شوند.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۰۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

حجت الاسلام علی اصغر بتوئی در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در طرقبه شاندیز، اظهار کرد: همزمان با ایام پایانی ماه صفر ۴ هزار نفر از مردم شریف شهرستان طرقبه شاندیز در قالب زائر پیاده برای عرض ارادت و زیارت به محضر امام مهربانی‌ها، به مشهدالرضا(ع) مشرف می شوند.

وی با اشاره به حرکت کاروان های زائران پیاده از مناطق مختلف شهری و روستایی طرقبه شاندیز تصریح کرد: تعداد ۱۲ کاروان زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روزهای منتهی به شهادت امام رضا(ع) پای پیاده به مشهدمقدس اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی از زائران امام رضا(ع) در سطح این شهرستان بیان کرد: بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی و ۴ موکب خدمات رسان با همکاری خیرین، گروه های مردمی و ادارات و نهادهای مختلف دولتی در راستای پذیرایی و خدمت شایسته به زائران امام رئوف در نقاط مختلف برپا شده است.

وی با اشاره به برپایی یک موکب مشترک با دفتر امام جمعه شاندیز و اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز در شهر مشهد، افزود: این موکب خدمات رسان در خیابان امام رضا ۲۶ مشهد، روزانه پذیرای ۳ هزار نفر در وعده های صبحانه، ناهار و شام است، همچنین روزانه هزار لیوان چای و شربت و ۲ هزار بطری آب معدنی نیز بین زائران امام رضا(ع) در این موکب توزیع می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: این موکب از چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه به مدت چهار روز از ۸ صبح تا ساعت ۲۲ شب مشغول خدمات رسانی به زائران امام رئوف است.

خبرنگار/ دوست حصار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار