کودکانِ ایستگاه صلواتی جاده سرخس-مشهد؛ خالصانه و بدون ریا و با دلهایی به وسعتِ دریای معرفت، با شربت از زائران کوی رضا(ع) پذیرایی می کردند که نوشته یا اباعبدالله الحسین «من از کودکی عاشقت بوده ام» بر پرچم سیاه این موکب ساده چون نگینی می درخشید و خودنمایی می کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۰۴۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در این روزهای پایانی دهه صفر مسیرهای منتهی به مشهدالرضا مملو از جمعیت زائران رضوی است و در گوشه گوشه این مسیر نورانی موکب های خدمت رسانی به زائران به چشم می خورد.

امروز توفیقی شد با خانواده در مسیر جاده سرخس به مشهد از چند ایستگاه و موکبی که برای زائرین پیاده دایر شده بود سری بزنیم، تا در لابلای زائرین اسم خودمان را در دفتر زائرین آقا امام رضا(ع) ثبت کنیم.

 الحمدالله موکب های کوچک و بزرگ و ارائه خدمات متفاوت از جمله چای، شربت، میوه، زدودن خاک از کفش زائران با واکس، غرفه عفاف وحجاب، غرفه معرفی شهدا و دفاع مقدس، ماساژ پای زوار،خدمات پزشکی، توزیع وعده های غذایی در صبح و ظهر و... برقرار و به پذیرایی مشغول بودند که دست مریزاد به این همه همت و خلوص امام رضایی.

موکب سادۀ کودکان، اما با دلی هایی به وسعتِ دریای معرفت + عکس
بعد از نماز ظهر و عصر و درمسیر برگشت به مشهدالرضا(ع) در حاشیه شهر مشهد، ساده ترین، قشنگ ترین، با اخلاص ترین و بی ریا ترین موکب و ایستگاه صلواتی نظر من و خانواده ام را به خود جلب کرد که در همان ابتدا باموبایل این صحنۀ زیبا را ثبت کردم.

چند کودک دوست داشتنی و خوش ذوق با استفاده از چند جعبه نوشابه و سبدهای میوه ایستگاه هر چند کوچک راه اندازی کرده بودند و خالصانه و بدون ریا اما با دلی هایی به وسعتِ دریای معرفت با شربت از زائران کوی رضا(ع) پذیرایی می کردند که نوشته یا اباعبدالله الحسین «من از کودکی عاشقت بوده ام» بر پرچم سیاه این موکب ساده چون نگینی می درخشید.

موکب سادۀ کودکان، اما با دلی هایی به وسعتِ دریای معرفت + عکس

خوشبحالشان با قلب کوچیکشان چه دل بزرگی داشتند و با گفتن التماس دعا ازشون خداحافظی کردیم.

راوی/محمدرضا حقدادیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار