خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس شورای آموزش و پرورش شاهرود با تأکید بر ضرورت مهارت آموزی، مشکلات اشتغال و تولید ثروت را در سطح کشور، نتیجه کم توجهی به مهارت آموزی در نظام آموزشی دانست.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۱۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، روسای مراکز فنی حرفه‌ای خواهران و برادران و دیگر اعضا با دستور کار ارائه گزارش پروژه مهر، تصویب طرح همکاری مشترک بین آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره آموزش و پرورش شهرستان در راستای توانمند سازی و ارتقای سطح مهارتی دانش آموزان، ارائه برنامه پیشنهادی آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه گزارش عملکرد حوزه سوادآموزی؛ در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و رئیس شورای آموزش و پرورش، با تأکید بر ضرورت مهارت آموزی، مشکلات اشتغال و تولید ثروت را در سطح کشور، نتیجه کم توجهی به مهارت آموزی در نظام آموزشی دانست.
او در ادامه بر تنظیم بسته پیشنهادی پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های مرتبط، در اجرای این بسته مکلف به همکاری با آموزش و پرورش خواهند بود.
سیدمحمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن ارائه گزارش تفصیلی اجرای پروژه مهر، از آمادگی کامل مجموعه آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید با شعار مهر مهدوی، معلم تمدن ساز، مدرسه صالح خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار