دبیر هیئت کاراته خراسان رضوی از قهرمانی بانوان کاراته‎کار استان در هفدهمین دوره رقابت های کشوری با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۵ برنز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۱۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
قهرمانی بانوان کاراته کار خراسانی در رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، یوسف گواه با اعلام این خبر اظهارکرد: هفدهمین دوره مسابقات کاراته سبک «جو کای دو» قهرمانی کشور در اصفهان برگزار شد که بانوان خراسان رضوی با مربیگری استاد اعظم عزتمند  ۱۴ مدال طلا،  ۱۱ نقره و ۱۵ برنز بر سکوی قهرمانی تکیه زدند.

 دبیر هیئت کاراته خراسان رضوی در این باره افزود: این مسابقات در شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان برگزار شد که ۱۷۴ فایتر از ۱۲ استان به رقابت پرداختند که در پایان خراسان رضوی به مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات دست یافت.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: هفدهمین دوره مسابقات کاراته سبک «جو کای دو»  بخش آقایان نیز با حضور ۲۳۳ شرکت‎کننده از ۱۴ استان در شهرستان آران بیدگل برگزار شد که تیم آقایان خراسان رضوی ضمن کسب کاپ اخلاق، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همچنین مسابقات کشوری کیوکوشین «ماتسوشیما» با حضور ۱۸۰۰ نفر از ۱۳ استان در سالن ورزشی مجتمع دانشگاهی ولایت تهران برگزار شد که خراسانی‎ها در رده‎های مختلف سنی در این مسابقات درخشش خوبی داشتند.تیم خراسان رضوی با مربیگری سنسی میرمحرابی  به این مسابقات اعزام شد که در بخش کاتا 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز و همچنین در بخش کومیته 4 طلا ، 2 نقره و 2 برنز به‎دست آوردند و به مقام قهرمانی دست یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار