مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن گفت: متأسفانه 55 درصد مردم بردسکن که نیمی از جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند، الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و به همین دلیل هم تابستانی سخت را طی کردیم.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۴۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ حسین اولیایی اظهار کرد: تمامی تلاش ما عدم قطع آب آشامیدنی برای شهروندان است؛ ولی بعضاً فکر می‌کنند که کمبود آب یک شعار است.

 مدیر آبفای شهرستان بردسکن گفت: خشکسالی‌های اخیر در منطقه منجر شده است تا لایه‌های زیر زمینی خشک شده باشد؛ لذا علی‌رغم اینکه در حال حاضر در عمق ۳۰۰ متری به آب می‌رسیم این زنگ خطر است و هیچ راهی جزء مصرف بهینه آب را نداریم.

 اولیایی با بیان اینکه آبرسانی به ۳۰ روستای بردسکن اکنون به‌صورت مخزنی صورت می‌گیرد، افزود: همت سازندگی سپاه و پای‌کار بودن خیرین برای تعدادی از روستاهای شهرستان کارساز بوده است و باید قدردان آنان باشیم.

 وی از اختصاص اعتبارات محرومیت‌زدایی توسط سپاه ناحیه بردسکن برای اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی و احداث مخزن خبر داد و افزود: علی‌رغم فعالیت‌های انجام شده هنوز بیش از ۶۰ درصد شبکه‌های آبرسانی شهر بردسکن فرسوده و نیاز به ترمیم دارد.

 وی انجام فعالیت‌های اصلاح شبکه‌های آبرسانی در هرسال بین ۵ تا ۱۰ کیلومتر را ناچیز ذکر کرد و اظهار داشت: همه این مشکلات به استان اعلام شده است امید است مدیریت استان در تخصیص اعتبارات این شهرستان را با داشتن دو بخش و بیش از ۷۵ روستای دارای خدمت‌رسانی به‌صورت ویژه نگاه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار