همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید محمود کاوه، گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سپاهیان و بسیجیان استان خراسان (در سال ۱۳۷۸) درباره این سردار عزیز و مؤمن، بازخوانی و منتشر می شود.
کد خبر: ۹۵۳۷۱۱۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله، گزیده ای از بیانات معظم له در جمع سپاهیان و بسییجیان خراسان در سال ۱۳۷۸، به مناسبت سالروز شهادت محمود کاوه بازخوانی و بازنشر داده می شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «امروز، سالروز شهادت شهید کاوه، یکى از سرداران عزیز، مؤمن، معصوم و جان‌بر‌کفِ این مجموعه‌ى خدمتگزار و پُرشور است.

البتّه ما نمیتوانیم درباره‌ى شهداى عزیزى که هر کدام از آنها حقیقتاً یک ستاره‌ى درخشانى در تاریخ این ملّت و در آسمان معارف این ملّت محسوب میشوند، خیلى سخن بگوییم و حقایقى را که به آنها دسترسى نداریم، بیان کنیم.

مقام شهیدان، بسیار والاتر از آن است که ذهنهاى ما، دلهاى ما، زبانهاى ما، بتواند به آن برسد ولى همین اظهار نام این بزرگواران، امروز، هم وظیفه است، هم براى دلبستگان به حرکت اسلامى و نظام اسلامى، یک راهنما است، یک شاخص است.» ۱۳۷۸/۶/۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار